Relax....

... ja det är väl typ vad jag ägnat denna dag åt. Relaxat lixom, bara glidit omkring.Syrran har färgat utväxten på mej och så tog jag bort den där guldiga effekten. Dock tog inte färgen ordentligt på ena sidan, antagligen för att det fick sitta kortare där. Men utväxten som var värst och det guldiga är borta och resten. Nice. Känns det äntligen fräscht igen. Resten av dagen har jag tillbringat med  Josefine symaskin. Bara latat oss har vi gjort och nördat lite. Hon gick hem nu för en timme sen typ bara.

Nu sitter jag hära och känner mej tjock mest. MÅSTE ut och gå imorrn! Behövs och skulle va asskönt dessutom. Sen har det snöa massa idag oxå. Jävla skit. Jag vill ju ha vår nu ju! ;(
Kikat runt lite på löshår iadg med. Wii. Blir nog att sätta i sen i april nån gång. Lite kul sådär.

Ibland kan man ju faktiskt börja undra. Hmm....  Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0