Ooooonsdag

Rätt ovärd dag idag. För det första kom inte bussjäveln imorse, så efter att ha väntat i 20 min gick jag hem igen. Slutade med att mamma hämtade upp mej och skjutsade mej till tåget som gick 11.05 istället. Har ju enbart svenska på onsdagar as usual och det enda vi gjorde idag var att gå på en utställning på Upplands muséet. Där vi fick 6 frågor vi skulle svara på och när vi var klara fick vi gå lixom. 20 min tidigare blev det att jag slutade idag alltså. Skönt. Men lite drygt att åka för en lektion lixom. Sprang på stan en snabbis med. Provade sånnadär jeansleggings. Helt kär blev jag men färgen jag ville ha fanns inte i storlek såklart. Får väla vänta helt enkelt. 14.19 tåget hem blev det iaf.
Nu käkade jag precis, lasange blev det. Gott! Us- möte sen kl halv sju typ. Är väl det ungefär.... Fått andra boken nu med ur Twilightserien, "När jag hör din röst ". Underbart ju. Läsa massa ikväll med andra ord.

Jag måste skriva lite lappar med. Dags att söka sommarjobb lixom! Men lycka till att få tag på ett sånt när det är såhär lix. Fakk it! Tänk om pengar bara kunde växa på träd, va lätt allt skulle bli då. Men men..så är ju inte fallet som synd är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0