Nu

Nu sitter jag i min säng och tänker och lyssnar på musik och saknar lite oxå. Yeye. Har hunnit med att glott en film för ett tag sen oxå The Bourne Supremacy och den var ju bra. Troooor att jag fattade åtminstone liite mer av vad den handla om än den första. Heh. Får väl läsa lite så jag får bättre grepp om vad den verkligen handlade om men den var bra som sagt. Om en film nu kan va bra fast man inte fattat så mycket. Bara sista kvar nudå. Så himla puckad jag är egentligen. Men nån ska väl vaea de med. För övrigt har jag inte gjort nåt vettigt alls idag. Rätt skönt ändå men de blir lite långtråkigt kna man säga. Rastlös blir man.
Nu ska jag nog dra igång en film till innan jag slaggar. ska bara välja en först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0