Mmm...marabou

Blev en promenad med Jossan iaf. En riktig promenad i lite fart och rediga dojjer i 30-40 min nu på kvällen. Riktigt skönt väder! Bränna lite onödiga kalorier och prata lite oss tjejer emellan lixom. Kan ju nästan inte bli bättre. Me like alot. Innan vi gick hemåt köpte vi cappucino med marabou mjölkchoklad och marabou daimsmak på. Sen dela vi upp det så vi fick hälften var. Haha. som 2 små ungar. Men jag kan ju säga att det var gott iaf!
Sommaren blev det prat om oxå och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till den. Det är nåt enormt vad jag längtar till sommaren 09. Lr sol och lite värme överhuvudtaget. Menar, det är ju inga större fel på våren heller lixom men den slår då inte sommaren! Dock har jag inga större förhoppningar på att den ska slå sommarn 08 lr kanske lite. Jag tar ju studenten ju. Men oturen har en förmåga att förfölja mej lixom. Otur i spel, tur i kärlek lr tvärtom som man säger. Inget av det stämmer då in på mej. För jag har turen att ha otur i allt.
Åhh bleh, inge mer snö nu tack när den äntligen börjar smälta.
Syrran och jag har kollat Zodiac oxå. Bra film ju. Gick ju finemang att hänga med i den oxå när jag kunde fråga mej fram lite med hjälp av syster då jag inte fattade. Jösses alltså. Helt seriöst så är jag sämst på att hänga med i filmer. Att kolla själv är lixom heeelt hopplöst om jag ska se sånna typer av filmer. Med tanke på att då filmen tar slut sitter jag där och inte har fattat nånting.

Ledig imorrn.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0