Lala...

Jag vill ta hål i öronen. Blev ju mest skit av det när jag var mindre, typ 7? Men nu kanske det har gett sej, vad det nu var som var fel. 4e gången gillt lixom, lr? Ta hål i naveln vill jag oxå göra. Men tänk om det går åt skogen. Ärr och shit som man har lixom. Ska nog kolla upp det iaf. Det där med navelpiercing som det kallas. Hål i öronen blir det nog iaf. Dock lär jag tvinga med mej nån söt vän som kan stötta mej typ. Rädd som jag är. Panikattacker som jag har en förmåga att få i sammanhang med nålar och skit. Usch -.-'
Yeye, en liten kvällsfundering sådär.
Btw så var jag ut och gick en sväng förr med och körde lite hemmaträning. Wei lixom. Och Nicole och jag ska börja på spinning snart oxå. Säg hola till beach 09 lixom ;D

 Men nu sova.

Nu har jag fått det sagt. Känns lite bättre tror jag..?

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0