Laddar

Skolan idag som vanligt då. Ställde kl på 5.30 åså två larm till på det för att komma upp ur sängen. Anyways pallrade mej upp och på bussen märkte jag att batteriet i mp3:n va slut!?! Katastrof typ. Men jag lyckades somna så det löste sej ganska bra. Lugnt i skolan annars. En redovisning om de olika kroppstyperna och lite genomgång inför gesällen och sen avslutades dagen emd Kultur&stilhistoria. Lämnade in min uppgift och sen blev det 50 min film om modet på typ 1400- 1800 talet. Det sög. Somnade typ på filmen as usual. Kunde ju liak gärna åkt hem redan då.
Kom hem vid 16 och fick sällskap av Linda från Månkis oxå på bussen. Trevlans! Har käkat och lite så nu och vid sexsnåret trillar Nicole in och sen blir det Aktiverapremiär för oss. Pepp, jaow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0