Just a fucking onsdag

Vakna vid 10, hade ställt klockan. Fixa lite och sen gick jag o mötte Ronja vid kvart över 11 typ och vi gick vidare till Anna på salongen. Så att... idag har jag färgat håret på Ronja och klippt henne. Och resultatet blev jättebra. Sktsnygg blev hon. Härligt. Lite seg var jag dock. Men så äre efter ett lov. Man blir seg lixom. Blev iaf klar där efter kvart över 3 nån gång. Fick ju tjäna en liten slant iaf. Alltid bra.
Nu känner jag mej mest tjock bara för att jag är mätt. Men så blire. Stoppat i mej en hamburgare som mamma gjort och lite paj på det. Inga fel. Ska väl kanske plugga lite snart med. Skola imorrn ju och självklart har lärarna sett till att vi ska ha prov första dan efter lovet lixom. Jättesnällt, verkligen. Heh. Men men.. är väl bara att plugga å se lite glad ut lr nåt. Sitter och laddar ner Drömkåken nu oxå. Får jag en till film att kolla på. Bra ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0