Go natt

Väcktes kvart över 9 imorse av Nicoles far ;o Jobbigt. Men vi tog oss iaf upp och sen skjutsade dom hem mej till 10 typ. Väl hemma slöade jag lite innan jag fixade mej för att dra in på hockey med Amanda och Linda sen. Yeah! Vi käkade på Nian när vi kom in och flummade runt lite innan vi satte oss på buss 1 mot Läkerol Arena. Brynäs- Skellefteå vare som spelade som sagt och hur det gick vet ni ju redan. Brynäs är bäst! What more can I say lixom? Anyways, när hockeyn va slut vid 18.30 typ blev det buss vidare till Brynäs och Amongs bror och Dala.  Det var väla trevligt lixom. Dom är ju bra roliga alltså. Haha, shit. Skrattar ju så man dör emellanåt. Vid 10 begav vi oss ner på stan igen när Amanda äntligen fick efter att Henke tvingat Amanda att säga hejdå till Matte. Haha. "Säg bara Hejdå Matte så får ni gå till Mcdonalds sen." Som sagt så drog vi en Donken innan vi tog tåget hem. Gott! Btw så gick vi ner till stan och det var svinigt  jävla kallt.
Kom hem vid tolv och Linda åkte hem för en halvtimme sen typ. Så atte nu ska jag sova om jag inte ska läsa lite först i boken. Lånat Twilightboken av Nicole ju. Hihi. Dock heter den inte Twilight utan Om jag kunde drömma. Megabra redan fast jag inte hunnit överdrivet långt. Det är bra.

Men nu.... Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0