Funderingar

Sitter och kikar lite på Arbetsförmedlingens hemsida nu för att få lite koll på vad det finns att göra egentligen. Och det finns ju faktiskt en hel del insåg jag nu. Jag vet lixom ingenting. ingen aaaaning om vad jag vill göra i framtiden eller ah, efter studenten i höst. Dock är det ett tag kvar. Men dom där tankarna börjar auotomatiskt att krypa fram såhär sista terminen innan student och allt. Men nåt som jag faktiskt lockar är typ att gå nån såndär bartenderkurs/utbildning nånstans. Stod ju på Möbeln på juldagen och jag tyckte det var riktigt roligt faktiskt.  Så då slog den tanken mej. Så varför inte lixom? Det tåls att fundera över lite nogrannare iaf. Maha.

http://www.bartender.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0