Fredaaag

Lite mer ansträngande dag idag om man jämför med resten av veckan lixom. Yeye, Apu idag alltså. Började 11 så de va ju rätt lugnt ändå lixom och slutade innan halv 5 nån gång. Hade en kund idag som jag bara stylade och fick 50 kr i dricks av, Woho!  Och sen kom det en på lite drop- in på eftermiddagen vid tre så då klippte jag den människan med innan jag slutade. Gick bara bra det ju.
Nu sitter jag här och har lite ont i huvet och precis tryckt i mej en jävla pizza, inte hela dock. Gottit men flottigt! Så nu smälter jag maten lixom. Hehe.
Ikväll sen lr lite senare, kallare va ni vill så kommer iaf Jossan förbi och Sandra med tror jag och vad som händer sen återstår att se lix. Blir nog kanoners vilket som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0