Far Away

Kul att det bara är fröken Nicole´s blogg som är helt cp i Mozilla Firefox webläsarn och inte i den gamla vanlig explorer lixom. Okej inte för att ni bryr er men jag gör. Skitdrygt äre. Dock kom jag på det nyss, hehe. När jag klicka upp den i den gamla webläsarn alltså. Aja, får väla särbehandla hennes blogg då. Känn dej speciell din lilla nörd! Haha. Hon ska då alltid vara värst.

Du e så yeye wow wow.. lala (8) Sämst låt. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen dessutom och så äre fan i mej faktiskt. Lär väl kila ner för alla trappsteg nu snart oxå. Måste ju ta min medicin lixom. Snacka om att det är en vana som sitter i ryggmärgen när man inte ens kommer ihåg om man tagit tabletterna lr inte för man bara göre i farten. Men nu vet jag iaf att jag inte tagit dom än för den här kvällen iaf. Ja, det är fel på mej om ni undrar. Käkat sen jag va 2 typ. Så atte... inge att oroa sej över lix. Heh. Orka bry sej egentligen.
Nu sitter jag mest och väntar på bättre tider bara. Fast skulle ju vara vettigt att hoppa i bingen kanske. Men så blire nog inte. Är för pigg för det fortfarande. Så lär väl sitta här och uggla ett tag till och sen läsa mera i boken. Megabra ären!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är lika bra det vet du ;)

2009-01-12 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0