?

Dagen idag har vart slapp. Igen. Sov lagom länge och sådär sen vid halv 4 gick jag och mötte Sandra. Vi käkade på Brorsans och efter det drog vi en solning. Skönt faktiskt. Speciellt såhär års. För burr, va kallt det är! Annars har vi bara chillat lite, kolalt på youtube och haft oss. Trevligt.
Nu kom jag hem för en stund sen. Och sitter här och tänker på hur jävla orättvist livet är. Och att det här med killar är ett mysterium. Ställer bara till det. För när man väl hittat nån man tycker om så blir allt ändå bara skit. Härliga tider det :D NOT. Jag hatar att sakna. Speciellt om det inte går att göra nåt åt det. Det suger liite.

Ne. 08 var bland det bästa året hittills. Speciellt sommaren. Lkpg i juni, midsommar var underbart men jag kan inte komma ifrån att slutet på juli fortfarande var snäppet bättre faktiskt. Jo sen fyllde jag ju 18 i augusti oxå. Men det var inte så märkvärdigt. Och hösten ska vi inte tala om hur förjävlig den varit. De jag ville komma fram till egentligen var bara att 09 ska bli ännu bättre.Tar ju studenten för tusan. Fredag den 5 juni smäller det! Sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0