core?

Eh... Kom hem för en 20 min sen typ, Nicole och jag har varit på Core heter det. Ska föreställa nån slags mag och ryggträning och lite bäcken och sånt tror jag. Heh. Anyway så fatatde vi typ ingenting och gjorde antagligen fel eftersom att det inte kändes nåt speciellt i dom musklerna och sist men inte minst, det var tråkigt. Kanske att jag fick till det liite i slutet. Action är nog mer våran grej ;) Som box dårå och typ pump, pump ska vi prova på onsdag. Yees. Ska börja springa nu med om snön tänker ge sej av snart...? Annars springer jag nog ändå trots halkrisken lix. Pepp på det ju :D Åså box o pump på det. Blir man ju både lite slimmad och får kondis. Perfa.
Nu ska jag fika lite och imorrn blire fest hos Bullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0