Chill

Tjenixens dårå!
 Dagen har vart slapp hittills. Blev väckt vid 7 av syrran för att åka till stallet och släpp ut hestarna och fodra. Skitgrining var jag. Men så kan det va om man lägger sig och somnar vid halv 3 typ. Dessutom har jag dåligt morgonhumör annars oxå. Heh. Kom hem vid 8 typ och då sov jag mera. Till halv 12. Sköööönt! Och sådär.
Nu kom jag precis hem. Gick iväg och köpte mej lite hårfärg och Jossan joina. Så nu hoppas jag på att bli lite fresh i skallen igen. Hehe. Får öa se vad som väntar sen lixom. Men antagligen blir det att umgås lite mer med Josefiiiineee. Alltid lika trevligt lixom!

Btw så snöa det massa för ett tag sen. Megamycket faktiskt. Jättestora flingor lixom. Suck på det. Jag vill ju ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0