Bullbak in Degerbo

Yeah! Idag blidde det bilddagbok, bullbak mena jag. Haha så fel det kan bli. Svårt att göra två saker samtidigt ibland. Att tänka och skriva till exempel lr hure nu blir. Anyways, Among och jag tog buss 821 till Månkarbo för att möta Linda och sen knalla till Degerbo för att dra igång med bullbak. Det var kalastrevligt och självklart blev det massa skratt och tjejprat och annat skitsnack precis som det ska va lixom! Bullarna blev ofc megagoda oxå. Kan inte bli annat om det är vi som bakar (Y)
Helt uppsvullna av all bulldeg och bullar. Shiet.
Och nu har jag varit i farten igen och gjort en hallonpaj á la Martina. Syrran ville ha så vad gör man inte lixom, snäll stoarsyster som man är (A) Ibland iallefall. Nu ären klar med så ska väl kila ner och ta oss en bit. Gott. Dock håller jag på att få feta ångesten nu. Imorrn måste jag ut och röra på fläsket mitt!








Kommentarer
Postat av: Annika

Vacker brud ! :D

2009-01-06 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0