box

Sådär lixom. Nu har Nicole och jag avklarat vårt första boxpass på Aktivera. Askul verkligen och jobbigt! Svetten rann lixom, men så det ska vara ju. Nicole tyckte dock att jag avr lite aggressiv av mej (A) Hehe. Nu inväntar jag bara den hemska träningsverken som någon kommer att ha imorrn. Men man ska väl veta att man lever lixom ;) Armarna känner jag av redan nu. Händerna typ skakar. Haha.
På torsdag blir det Core, mage och ryggträning tror jag det främst är. Skoj! Hola beach 09 lixom ;D

We knock you out lixom!

Men nu har jag duschat, ätit och bäddat ner mej i sängen och ska dra igång andra delen av Twilightserien. Laddat ner den på ljudbok nu så ska lyssna på den. Plus att jag har tjingat boken oxå på bibblan i skolan. Skulle få den på onsdag. Underbart!

Natti.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0