Almost done!

Sådär jah. Äntligen klar med kultur&stilhistoriasaken om medeltiden nu som skulle vart inne förra måndagen men.... Jag hade ingen aning om att vi ens hade det arbetet så atte. Bättre sent än aldrig lixom ;) Likabrade. Bara nån grej kvar att göra nu till imorrn. Blä. Jag vet att jag har ytterst lite plugg men det lilla vi har tycker jag är tillräckligt och skolan suger och jag är skoltrött. Därför tänker jag fortsätta klaga sådetså. Deal with it lixom!

Läst ut första boken i Twilightserien oxå "Om jag kunde drömma" heter den på svenska. Så jävla bra den är då. Nästan bättre än filmen. Lite mer detaljer och sådär lixom. Sen så skiljer ju sig alltid filmerna från böckerna med. Men jag är still helt nerkärad i filmen. I alltihop lixom. Shit. Så nu laddar jag ner ljudboken till tvåan. Miip. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0