After eight

Blev lite ändrade planer. Jossan orkade inte komma ändå och jag förstår det. Hoppas det löser sej, håller tummarna för er! Anyways, nu sitter jag i min ensamhet nere i soffan och kollar på Let´s dance. Och det är ju.. ehm kul? Let´s dance är kul men jag vet inte om det är så himla kul att sitta helt alone en fredagkväll dock. Det är sånna gånger jag börjar sakna de där. Men de hjälper ju inte. Får väl se om Sandra dyker upp eller nåt. Annars tänker jag nog läsa lite och sen lutar det åt att lägga sej. Kan va skönt de med ibland kanske.

Hare!

Kommentarer
Postat av: josefine

förlåt för jag inte kom :( vi måste ut & gå imorgon! var ju två dagar sen nu xD

2009-01-17 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0