27/1

Tisdag igen då. Sovmorgon och allt idag. Började 12.30 som vanligt på tisdagar nu. Permkurs så att säga. Gick fan bra att rulla idag och det var tillomed lite kul. Kan bero på att vi rullade en tegelstensrullning fast den var lite different från en helt vanlig tegelsten. Klassisk rullning kan man ju spy på. För det är så inåt in i bängen tråkigt. Yeye. Sen fönade vi lite vågor den andra 1½ timmen som var kvar. Fick tillbaka färgprovet innan vi fick gå sen. Va väl inget att hurra för kankse men ett starkt G hade jag lyckats skrapat ihop iaf och det nöjer jag mej mer än väl med. Hehe.
Ska väl käka nurå kanske. Kom hem nu efter 17 nån gång om ni vill veta lixom. Ne men nu ska jag äta nåt som sagt och sen blire litte plugg och lite ljudbok på det tror jag. Great lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0