22/1

Apu idag alltså. Rätt så lugnt på förmiddan men sen på eftermiddan rullade det in lite folk så då fick jag rycka in. Klippte luggen på en kvinna och sen klippte jag en grabb oxå, massa hår blev det. Till sist hjälpte jag Anna lite och lag i utväxt på en dam oxå. Yeye. Läst i boken min har jag gjort oxå. Snart klar! Anna hade oxå sett Twilight nu i helgen och hunnit kolla en gång till i Tisdags och så vill hon se den på bio oxå. Typ helt besatt lr hur man ska säga tt hon beskrev det. Kär helt enkelt. Fler än Nicole, Linda och jag som är helt nerkärade i Edward.. jah i alltihop! Så nu har jag lovat ut din bok Nicole (A)
Anna klippte mej idag oxå. Äntligen! Kortare och en ny variant av lugg. Sköönt! Slänger in en bild på dagens outfit. Höhö.

Och så har jag lyckats ställt in datum på kameran och nu vet jag inte hur jag får bort det -.-' Typiskt mej. Man ska inte pilla på alla knappar.



    





Kommentarer
Postat av: Nicole!

Haha, det är lika bra det. Spred da love liksom! (;

2009-01-22 @ 22:30:52
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0