21/1

En ganska effektiv onsdag idag ändå. Åkte in tidigare och fixade med företaget och sådär sen hade vi svenska. Dock hade jag varken gjort instuderingsfrågorna eller läst lite i boken. Mitt minne sviker mej lixom ;( Jag skyller på det iaf. Så atte de får jag väl göra.... nån gång typ. När vi slutade sen vid 14 så gick jag ner på stan och hade bestämt mej för att hitta ett par nya jeans bla och lite annat som jag va ute efter. Och voilá! Fick med mej en t-shirt från New Yorker, två långa linnen från Gina och ett par jeans som jag blev kär i på Holmlunds. Trodde det var rea på dom för dom låg nämligen på samma hylla som de andra reajeansen men icke då. Vart ju lite dyrare dårå. Därför brukar jag undvika den affären men det var lixom sista chansen och dessutom var dom värda varenda öre. Äntligen!

Kom hem för 50 min sen typ. Har ätit lite och sen ska Jossan och jag ut och gå tror jag. Niice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0