2009

Igår vare alltså Nyårsafton som stog på listan. Heelt sjukt vad tiden går fort. Jag får inte in i mitt huvud att lixom de är nytt år nu, hej 2009. Men vart fan tog 2008 vägen. Det bara försvann. 2008 var iallefall det bästa året hittills, bästaste sommaren iaf! Och bland de värsta året oxå. Allt i ett lixom. Men jag får ta med mej alla braiga stunder helt enkelt och lägga dom på minnet. Där dom iofs redan ligger helt fastklistrade. Ne nu får jag såndär tillbakalängtan igen. Jobbigt ju!

Anyways, nyårsfirandet började hemma hos Sandra vid 17. Sandra och jag fixade lixom. Men iaf, vid 15 trillade brudarna in och vi käkade trerätters, drack gott, prata skit och hade det supermysigt bara. Skulle lekt lite lekar oxå men det hann vi inte med innan det ramlade in lite människor och så ramlade de in nåra till och lite fler oså, ah ni vet hure blir. Alla hittar till festen lixom. Det blev lite (för)fest där iaf. Trevlans! Sen så ehm... åkte vi till Strömsberg och vände, hämta dricka, ut och frysa på Tierp och till sist hamnade jag, Nicole och Angelica på Tegelbruket på fest. Det var kul. Dansa dansa! Räddaren i nöden blev det eftersom att det blev inte riktigt som planerat lix. Så vi hamnade lite på varsitt håll sådär vid tolvslaget och retsen av natten/morgonen. Men så äre. Sen vid 3-4 imorse ramlade vi in hos Sandra (som hade sällskap ;)) igen med två stycken grabbar på köpet. Dom gick hem sen och vi tre slaggade i Sandras mammas säng. Skönt! I det stora hela blev det väl ett helt okej nyår lix. Onödigt att klaga. Men liiite överskattat tycker jag nog att det är faktiskt. Men men....

Vaknade lagom sega och hungriga idag vid halv 12 kanske? Väckte Sandra och gick ner och käka upp resterna (fläskfile, potatisgratäng och bearniesås) från igår innan vi drog igång med städningen. Efter städningen högg vi in på marängswishen oxå. Mmmm. Sen åkte vi hem och blablabla...
Imorrn blire eventuellt bio med brudsen oxå. Niiice!






 

  

   


God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0