12/1-09

Idag är det den 12e januari alltså. Och ah... lixom.

D
et har varit en slapp dag idag. Började med ett möte i skrivsalen förr oss frisörer och stylister. Luften på vårat plan i lektionssalarna är inget vidare fick vi veta. Har varit problem med dom förr oxå men nu har det tydligen blivit värre. Troligtvis äre nåt med golven. Om jag fatta rätt så växer det nå svampaktigt under dom som utsöndrar nå mindre bra saker att inandas och att det blandas upp med våra kemikalier som vi använder i arbetet gör ju inte saken bättre. Folk har fått astma och blivit sjuka och jag har känt mej tung i huvudet när jag varit där senaste tiden om jag tänker efter. Man blir lixom segare än vanligt åså har jag fått nåt utslag oxå vet jag nåra gånger. Lite rött sådär. Kanske beror på det där.  Är nå mögel lr nåt va vet jag. Men anyways, så äre som så att dom ska mäta luften och hålla på och detta innebär alltså att vi inte kan ha våra praktiska ämnen denna vecka iaf och inte ta kunder och diverse saker. De enda vi kna ha är kärnämnena än så länge och jag har ju bara 1 timmes Sv på onsdagar så, jah. Slappt värre med andra ord.
Slutade halv 11 idag. Kikade runt lite på stan i hopp om att hitta ett par byxor. Men nae. Nu ger jag upp på riktigt. Är otroligt less på Uppsala nu alltså och att storlekarna på jeans bara blir mindre och mindre. Jag menar ska man behöva se ut som en pinne för att få på sej brallorna lr? Grr. Va vet jag, kanske är jag som gått och blivit tjockare. Äre så det är så kommer det bli ändring på det nästa from nästa vecka för då börjar Nicole och jag på Aktivera. Blabla.. åt på Donken med Linda och Amanda innan jag tog tåget hem vid 12.19.

N
u kom jag in precis in efter att vart ute och kört lite bil. Backat och så har jag gjort. Backade upp för våran knepiga och rätt så branta nerfart sådär för första gången. Det gick bra det. Skapligt nöjd, haha. Körde runt lite bara och övade lite parkering oxå. Säg Hello till körkortet snart lixom! Yeah (Y) Ska ut och gå med Jossan sen med. Skönt. Bränna bort lite extrakilon sådär. Likabrade.


Veckans schema

  • Måndag: 8.30- 10.30
  • Tisdag: Ledig            
  • Onsdag: Sv, 12.50- 14.05
  • Torsdag: Ledig
  • Fredag: APU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0