Valentines day

In my as. Palla. Själv tycker jag att den där dagen bara är allmänt onödig och ett jäla påhitt för att folk ska slösa pengar på onödiga saker. Överskattad är den. Men vad vet jag lixom. För mej räcker det med att man talar om för han/hon/den/det, pojkvännen/flickvännen (om man nu har någon), kompisen eller föräldrarna att man tycker om den personen och inte lägga ut 1 miljon på onödiga grejjor och göra värsta tillställningen lixom. Ett sms kan räcka tex. Aja, det vart visst lite kort om vad jag tycker om Alla <3 dag.
Nu halvsitter jag mest i min säng och undrar varför i hela världen jag vaknade typ kvart över 8 och var skitpigg -.-' Asdrygt. Jag vill ju sova mer ju. Men får la dra igång en liten film istället då. Exempelvis den andra filmen som jag hyrde igår men som vi inte hann se. Ja, den får det bli!

Btw så har jag nog fetaste träningsverken ever i min lår, min rumpa och mitt bröst/tuttarna. Eheh. Pain. Kan ju knappt gå för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0