Tjejen med NOLL koll

Grr! Tror jag blir tokig på mej själv. Jag som skulle vara duktig och plugga svenskan, men hittade jag mitt papper som jag måste ha lr? Svar, NEJ. Letat överallt där jag kunde tänka mej att jag lagt det. Dock utan resultat. Sen kom jag på typ nyss att jag kanske hade lagt det i mappen bland PA-sakerna för antagligen ligger det där annars måste det finnas i skåpet i skolan, ligegr det inte där har jag väl slarvat bort det.. Gick upp och skulle kolla i mappen. Men har jag mappen hemma lr?! NEJ, självklart inte. Suuuuck. Tjejen med koll i egen hög person det är jag de om ni vill veta lixom. Waah. Det ska lixom skickas på tisdag så alltså måste jag sitta hela jävla måndagkvällen/natten och kasta ihop skiten till nåt vettigt för att få in det i tid när jag för en gångs skull tänkte vara ute lite i god tid.
Hata skolarbeten och skolan! Det gör bara en arg och irriterad. Plus att jag suger på SV överhuvudtaget. G typ fast iofs så har jag det i typ alla kurser jag avslutat hittils förutom Naturkunskap A och eh... Matte A och knske Eng A oxå fast inte redigt säker. Aja, jag är nöjd bara jag får G på det jag gör jag. Likabrade.

Lalala... nu vill jag ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0