Tisdag

Lär ju börja med att påminna er om att det är LOV nu. Helt underbart skönt.
Igår så blev det dock till att ta 7bussen in till skolan på ett lov!? Man kan säga att jag bröt en av mina regler där om att skita i skolan under loven. Men vi var så illa tvugna. J*vla prjektarbetsbajs säger jag bara. Men anyway, nicole kom på kvällen och så vare box på Aktivera som gällde. Funnybunny! Längtat efter det verkligen. Hade inte boxats på en vecka. Gick kalas och på tordag äre igen. Puss på kul träning lixom. Sen så blev Nicole kvar här och umgicks lite. Blev en dusch, kvällsfika och sen kollade vi på Step Up och dregglade över Tyler. Hur het får man vara egentligen?!. Sen blev vi trötta och la oss vid halv 1 nån gång. Helt slutkörda.

Idag vare go morron efter 11 typ. Skönt att få sova. Frulle efter det och s drog vi igång Step Up 2 the streets efter det och den är lika bra den fast första är liite bättre. Plus att det finns en snygging i 2an oxå lr en übersöting kanske man ska säga, Chase. Uhlala lixom. Annars har vi bara segat heeela dagen och nu åkte bruden precis hem typ.
Vad som händer under resten av kvällen visar sej men förmodligen blir det tvtittande på 3an. Chill! Och imorrn blire kruugen igen,haha. Inte bra men kul som as kommer det bli. Samma lilla gäng igen och Emma hade ev fixat VIP till imorrn oxå. Soft isåfall.

Och och och John ME till Hultan! Jag dog lite när jg såg det idag. Jisses. Blir ju kanoners de där ska ni se. Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Emma

är jag bäst eller är jag bäst?

gratis inträde hej hej

2009-02-17 @ 19:51:30
URL: http://vitmotsvart.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0