Three, two, one, go!

Sådärjah, nu sitter jag här och har precis duschat av mej svetten. Vart box med storasyster Ivarsson idag minsann, boxat bort all kaloririk alkohol. Hon fick bli Nicoles stand in lix eftersom att den göken har tagit spruta och sådär. Men jag överlevde lixom ;D Box är såå kul, fattar inte men det är väl bra antar jag. Lite jobbigt om det vore tråkigt lixom. Dock vare ett lite lugnare pass idag kändes det som iaf och dom där hoppsparkarna gick mucho bättre today! Wiho!
Blabla.... ska äta nu tror jag, ägg bla, haha. Jag är inne i nån sorts äggperiod. Äter ägg som bara den, helt sjukt. Varierat stekta/kokta och omelett ibland med. Gott gott. Men det är ju nyttigt iaf och tur är väl det! Sen ska jag försöka ta tag i svenskatjosan. BLÄ. ska skickas in på tisdag så kaaanske börjar bli dags att börja läsa den inåthelvet tråkiga boken så jag kna recensera den och sen skriva författarporträttet med. Åhh, guuu vad jobbigt allt blev nu när jag började tänka på det. Suck. Jag är verkligen galet skoltrött. Orkar ju inte ens ta tag i en av dom få uppgifter vi har lixom. Fy mej! Men men... aja. Lär väl lr jag SKA rättare sagt.
Film ska jag kolla på med. Ehehe. Sätter en 100ing på att det kommer sluta med att jag sitter vid tvn istället. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0