Söndag

Kan ju börja med att säga att igårkvällen blev kanoners! Det blev jag, Emma och en kompis till henne som heter Jenny. Trevlig tjej för övrigt. Vi dansade oss svettiga och sen kom kille som Emma kände in med champange i en såndär balja med massa is och typ minst 9 shots som vi drog i oss eftersom att hon fyllde ju år i fredags. Emma är bäst lixom och gratis är gott! Yeye. Låg i sängen lagom till halv 4 imorse. Helt slut och ont i benen och fötterna.

Idag dårå så skulle vi ju ses i muppsala och fixa med PAn. Så jah, ställde typ 4 larm och fick pallra mej upp vid 9 och fyhelsike vad trött jag var. Som en zombie lixom. Tröck i mej en skål youghurt och slängde på mej lite kläder bara, pallade inte sminka mej lr nåt heller (vilket inte hade gått ändå eftersom att sminket kom med Jenny hem tror jag). Införskaffat lite nytt idag iaf. Det andra var ju typ ändå slut så likabrade.
Nu åt jag nyss oxå, potatisgratäng och rostbiff. Otroligt gott. Jaow... nu blire väl en film lr nåt tror jag!

Btw så äre lov imorrn med fast jag ska in till skolan en sväng ändå så ska vi fixa det sista ochs en är skiten klar. SKÖNT!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0