Round and round

Typ så äre i mitt huvud när jag ska sova. Alla tankar ploppar helt plötsligt upp från ingenstans och sen går dom runt, runt och runt. Waah jag hatar att tänka innan jag ska sova. Speciellt dom här så kallade "tänk om- tankarna". Not good.

Men till dagen då.... Eh kan ju börja med att jag skulle ta 10 bussen men ofc så var bussjäveln försenad lr nåt. Anyway, efter 10 minuters väntan var jag apförbannad och stod och svor för mej själv så då gav jag upp. Fuck you UL, speciellt 10.10 bussen! Så då ringde jag mamma och så fick jag ta 11.05 tåget istället och stressa som en jude till skolan. Rätt ovärt att åka in kan man säga. vi kollade på film i 2 timmar bara, Stolthet och fördom fast in english på svenskan. Yeye.
Mötte på Linda och Amanda med i all hast påväg till station. Lite pratpaus och så. Nice. Trebussen hem och jag somnade typ på dirren när den rullade ut från station. Skönt.
Käkade och klippte Niklas när jag kom hem och sen har jag slöat, kört bil och hämta syrran från stallet åså blev det en promenad med mamma för ett tag sen med i 40 min.
Var helt matt och skakig när vi kom hem för att jag var så sjukt hungrig. Sugen på precis allting men det blev mackor, ägg och o´boy. Gott, jaow. Fattar inte hur jag klarade av att vara utan mat i 1 och ett halvt dygn för bara 2 veckor sen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0