Rebell Yell

Last night a little dancer came dancing to my door
Last night a little angel came pumpin cross the floor

Blev ingen Sandra ikväll ändå, lite ändrade planer lixom. Så vi tar det imorrn istället. Alltså blev det en chill hemmakväll denna fredag. Var på tiden det med kanske. Var ett tag sen sist tror jag, ja ni ser ju.. jag kommer ju inte ens ihåg sist jag satt hemma såhär en fredag kväll. Heh. MEN som Tony Irving i Let´s dance juryn säger så saknar jag det där lilla extra en sån kväll. Waah, sånna tankar borde vara förbjudna att tänka. Så jag ska sluta med det typ nu för annars kommer jag väl bli depp istället och det vore ju obra och dessutom känns det som något som känns väldigt avlägset i nuläget. För jag klarar mej så jävla bra ändå lr låt mej få tro det åtminstone.
Men nu blire nog att krypa ner i sängen och dra på sej sovoutfiten, mest kasta av sej dagsoutfiten och dra igång en film och drömma sej bort lixom.

Sommarlängtan.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0