Nytt inlägg

Sådärjah, nu har jag klarat av en del av den här dagen. Först så tog jag mej ut och gick/sprang och det var pain med min träningsverk. Sen blev det frunch när jag kom hem efter 12 nån gång, smörgåstårta. Vare gott lr?!. Stallet på det, mockade åt Jettis. Hem duschade och nu har jag precis sett klart på Alpha Dog, hur bra du vill! Bla så är Justin Timberlake med i den. Inga större fel på´n men det slår inte vampyrEdward! Aja, VÄRD att se iallafall!
Ska väl slöa ett tag till innan jag måste börja fixa till mej lite inför kvällen. Kul kul. Kanske ska se en till film... hmm. Det visar sej lix. Yeye.
Blir nog i varje fall en kanonkväll!

Du kommer klara dej finemang lillsyrran, du har ju oss!
Killar är bara problem, deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0