Night at the Arvidsbobar

Linda kom som sagt igårkväll och vi började med att chilla lite till MF. Fyfan sverige säger jag bara, helt pinsamt när man får se vilka jäla bidrag som blivit utvalda och det blir ju bara värre och värre. Heh. Anyways, sen så bestämde vi oss för att ta en liten walk till Nicole och Julia och det vilda bestarna i Arvidsbo. Sköönt med en nattpromenad i värsta snön sådär ibland. Yeye! Där blev det pomfritt, vitlöksbröd och ketchup oså lite glarre på det va med knäcksmak och sen kände vi oss jättetjocka och Lia attackerad typ Linda nästan. Blåsta hund. Efter 1 nån gång så slaggade vi på übersköna madrasser på golvet i Nicoles rum (läs: stenhårda tunna madrasser). Men vi somna trots allt och vaknade utan att ha ont i kroppen tror jag.
Nicole serverade även frunchen sen med. Yey!
Vid två typ så åkte Linda och jag hem hit och vi har bara segat och nästan kollat klart på Night at the Roxberrys. Schööna snubbar men äckliga. Hah.
Nu sitter jag mest och rastlös och måste ut i snön och motionera av mej lite sen innan jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0