Natti

Aja, ändrat på bloggen igen i brist på annat. Men nu får det ta och se ut sådär ett tag tills det blir vår. Dock blir jag galen, får inte bort det lila till en annan färg. GRR! Men men.
Var ut och gick en sväng med mamma för ett tag sen med. skönt att komma ut och röra pås ej när man ätit massa. Sen blev det The Mentalist på 3an, första avsnittet. Och ja, serien verkar bra ju så lär väl fortsätta kolla. Yeye. Var väl det typ.
Nu ska jag nog läsa lite lr nåt och sen slagga. Lär ju ladda inför imorrondagen för då ska vi dansa loss på dansgolvet igen. Wehej!

Imorse blev jag lite happy iaf bara sådär ändå att bero på ingenting. En del har en tendens att få folk glada bara genom en sån liten skitsak lixom. Men tur är väl det.

Tack för att du bryr dej så mycket, inte ens på Alla<3dagen kunde du höra av dej. Det gjorde mej ännu mer besviken och arg och lessen på dej än vad jag redan är. Fyfan. Jag kunde aldrig tro detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0