Mat

Mat är väl det ordet som beskriver min eftermiddag/kväll denna Tisdag. Ätit massor. Först köttfärssås med makaroner och så bakade jag en kladdkaka och åt av den plus 3-4 chocolatecookies, sen i stallet blev det kaffe och en chokladbit åså tre äggmackor nu när jag kom hem och en bit kalddkaka med grädde till. Hehe (A) Omg! Imorrn måste jag ut och motionera och på torsdag är det den efterlängtade boxen, jag fullkomligt älskar det! Hur kul du vill lixom!
Ska kolla om det är åt bra på tv nu. Man akn ju hoppas åtminstone. Annars blire boken som gäller.
Nu ropade mamma oxå och tycker att jag ska följa med på en promenix, så jah... varför inte lixom? Alltid skönt att få komma ut lite ju.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0