Lördag

Igår kväll/natt droga jag på A walk to remember innan jag tänkte sova. Och ja, vad ska man säga... jag grät floder flera gånger om under filmen. Så ooootroligt sorglig men skitbra! Helt rödgråten i ögonen sen när jag skulle sova, shit alltså. Men så kan det va!
Vaknade  först vid halv 8 idag av att Ivarsson drog igång snöslungan sådär en lördagmorgon. Vaddå dryyygt! Men lyckades somna om till slut iaf och vaknade vid halv 10 och då lag jag mej och läste lite i min underbart braiga bok. Aldrig känt såhär för nån bokserie förut lr film. Twilight säger jag bara. Heeelt såld är jag. Sen slängde jag i mej lite frulle och så blev det Valbo en sväng med mamma, syster och moster. Nice det. Blev lite trosor och ett par till jeansleggings fast ljusa och utan bakfickor från Gina alltihop. Jag som inte skulle handla nåt mer i klädväg den här månaden och så länge höll det lixom. Heh. Men nu är sluthandlat (igen) för denna månad. Hur svårt det än kommer bli.
Kvällen får vi väls e hur den blir. Går aldrig att förutse eftersom att jag inte är den där typen som planerar särskilt mycket. Heh. Men lite trevligt hoppas jag kunna få åtminstone.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0