Lördag

Kom nyss hem från affären och stallet. Jag körde idag och det gick finemang, backa och parkera och hade mej lite. Känner mej rätt duktig nu faktiskt, dock skulle en teoribok och ett par körlektioner inte vara helt fel de heller. Men det kommer! Innan det var Linda här en sväng hon sov här inatt och stack hem vid 13. Då gick mamma och ag ut o gick en sväng och sen drog vi en solning. Niice.
Mer har jag inte hunnit gjort idag. Ronja var sugen på fest ikväll igen men jag vet inte jag, får tänka lite på saken. Känenr mej som en liten minialkis fast iofs så drack jag bah 2 öl igår och det är ju inget lix. Blire inte fest så blir Melodifestivalen ikväll bara för att lixom. Tycker det bara blir sämre för varje år jag. Ble.

Igår så kom Linda på kvällen och vi begav oss till Ronja och gick till hennes granne sen. Träffade lite nytt folk och spela kort åså bah. Lite chillminifest sådär. Trevlans! Sen åkte vi lite taxi och Linda o jag gick hem i -15 grader! Hur kallt var inte det då! Sen slagga vi här efter lite snack och så.

Nu tänker jag försöka plugga lite och hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Ronja

förlåååt för ja däckade o va väldi väldi full :/

2009-02-24 @ 21:29:32
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0