Klantigast i världen.se?

Omg, alltså... Jag skulle ju baka sa jag och det håller jag på med oxå MEN.

1. Vi hade inga ägg, så jag fick ringa mamma och hon var snäll och köpte

2. Vi hade ingen sirap märkte jag sen, så jag fick gå till moster och det första jag gjorde var typ att nästan halka omkull när jag börjat gå så jag sa till mej själv "nån dag ramlar jag väl och slår ihjäl mej i dom här skorna"

3. Precis när jag svänger runt hörnet in på nästa kvarter slår jag på världens vurpa och flyger baklänges och landar på rygg och rumpa utanför polisens hus. AJ! (tur att ingen såg)

4. När vi ställt in kakan i ugnen och börjat koka såsen som ska va på, ser jag att kakan ska stå en timme i kylen INNAN man ska göra såsen!

5. Martina får nu sitta en timme på en stol i köket och röra i såsen så den inte stelnar tills den ska på kakan.

Vad vill jag få ut av det här då? Jo, läs och tänk efetr INNAN ni börjar göra något. För det gör inte jag men kanske ska börja med det?
Och min rumpa gör massa ont nu oxå -.-'

Bara 40 minuter kvar nudå, det tar sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0