Keep on going lixom

Jahaja, idag vare apu som gällde igen. Minst sagt kan man ju säga att det hänt rätt mycket det senaste veckorna angående allt det där. Aja, men det blir nog bra till slut ändå. Vart en lugn dag typ för övrigt. Hängde med Anna på pumpen på Aktivera på lunchen för andra gången nu (Y) Kul äre och så otroligt skönt efteråt. Att känna att man har tränat och varit duktig. Så, jag kommer väl typ inte kunna gå imorrn. Träningsverk ni vet. Yeye, men man ska veta att man lever lixom!
Kom hem nu precis med. Cyklade hem i skitvädret, blött och jävligt. Det snöar IGEN !? När skare bli vår hade dom tänkt, går ju i i mars snart ju förtusan. Det här går ju inte lixom..... Blä.
Men nu är jag typ hungrig och assugen på typ en kladdkaka som jag såg i en tidnind som mamma klippt ur igår. Så... om man ska slå till på stort och ställa sej i köket och baka lite kanske? Skulle va nåt det...  och sen dra igång nån bra film på det. Hmm... får bli så tror jag.
Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0