Just another Monday.

Ny vecka IGEN då. Åhh omg, måste det gå så fort lixom. Det var ju nyss sommar typ och det var ju helt jävla underbart lixom. Men men snart är den väl här igen, blir både lätt och svårt att toppa toppa förra sommarens händelser dock. Får la se hur den artar sej lixom.

För övrigt så vare juh första skoldagen idag efter lovet. Jääävligt segt med tanke på att jag typ inte sovit en blund inatt. Fattar inte varför?! Samma visa varje söndagkväll typ. Ligger helt klarvaken,  och vrider och vänder på mej och gör försök till att sova men nej då. Det är ju då som man börjar tänka och fundera på massa saker istället. APdrygt. Får väl nöja mej med att jag lyckades sova kanske 2- 3 timmar inatt. Från det att gick och la mej vid 23 och till det att klockan ringde 5.30. Sååå... var jag trött imorse lr?! Jah, jävligt trött. Sömnproblem.se.
Anyway, så vare rätt lugnt i skolan som tur var. Långhår på fm och sen lite K&S. historia på em. Slutade halv 3 och fick skjuts hem eftersom mamma och Ulrika befann sej i stan. Skönt att slippa bussen.
Sen jag kom hem har jag typ bara börjat skriva på min SVuppgift och sådär. Blev ingen box för Nicole är sick så nu har jag feta ångesten och känner mej tjockis. Lite situp och sånt innan man slaggar kanske. Lär ju komma i form till bikinisäsongen lixom. Höhö. Lycka till lix.
Nu ska jag dega vidare och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0