It´s all your fault.

Igår kväll käkade vi först pizza med brudsen, jag, nicole, linda, angelica, julia och emma. Trevligt och gott! Sen knallade vi hem till Julia och där väntade Sandra och Therese. Hos Julia blev det soft, massa snack och skrattmusklerna jobbade på högvarv. Nice. Vid 12 fick vi skjuts hem av en Jonathan och sen väntade Linda här ett tag och tog 1 bussen hem. När hon åkt decakde jag i min säng. Skönt!
Nu vaknade jag typ för en halvtimme sen och ligegr i sängen och segar. Har läst lite i boken och den är typ skitbra, ska fortsätta snart igen. Nåt som håller mej sällskap lixom. Men lär väl pallra mej upp snart, ska åka och klippa farmor vid 12 så hon blir tyst nån gång. Inte ett dugg pepp men jag får ju pengar iaf. Är mest less och tycker synd om mej själv för tillfället.

The Script- The man who can´t be moved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0