Hurra hurra för våran Linda idag!

Linda fyller 18 heliga år idag, GRATTIS!

Skolan mellan 10 och 13, permanentkurs. Det första jag gjorde när jag kom till skolan när jag drack kaffe så glömde jag bort att jag hade kaffe i muggen. Så satt och lekte med den och vips så hade Martina feta kaffefläckarna på brallsen. Bra gjort! Klantig som jag är. Anyways, så rullade jag en frisyrriktad tegelstensrullning idag med Molton Brown (stavning?) spolar. Det gick fan i mej braaooo. På lunchn bjöd elevrådet på semlor men bara 100 st. Först till kvarn alltså och jag och nåra andra i klassen stog längst fram i 10 min och hängde på låset. Gott, jaow.
12.55 bussen hem. Skönt! Ätit en semla till med. Så nu mår jag mest illa och har ångest. Blir en brännafettpromenad ikväll sen kan jag lova.  Men nu ska jag typ skriva klart svenskan så jag får den skiten ur världen.

Feta på er!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0