Hoppträning

Yeye, hopptränade som sagt syrrans ponny och ja det gick väl som det gick. gick väl helt ok ändå med tanke på att jag inte ridit en träning lr hoppat ordentligt överhuvudtaget på säkert ett halvår. Ofc så vare banhoppning med massa titthinder, heh. Kan väl inte säga annat än att jag helt seriöst höll på att dö och var livrädd verkligen när vi skulle hoppa banan för andra gången när dom höjt hindrena. Oxrarna bara speciellt tornade upp sej som stora hus farmför mej när jag styrt emot och det bara knöt sig i hela bröstet och jag typ slutade andas och trodde jag skulle börja gråta lr nåt. Så osäker och livrädd vart jag. Helt sjuukt. Höjdskräck kanske man kalla det lr nåt. Dock lyckades jag till sist bita ihop och ta mej över efter några black outer och jag överlevde altihop utan att tuppa av lr svimma lr dö som jag trodde jag skulle göra. Enligt Cissi så avre inte så dåligt iaf och hon tyckte jag gjorde det bra trots allt. Kändes ju lite bättre iaf. En sak är säker åtminstone, jag kommer inte kunna gå imorrn av träningsverk.
Men nu ska jag vara duktig och plugga klart det lilla sista till läxförhöret imorrn.

Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0