En helt vanlig måndag

Skitkul verkligen. En apdryg natt blev det för mej inatt. Gick och la mej typ halv 11 igårkväll, läste till typ efter 11 nån gång och sen tänkte jag sova. Somnade jag? Svar NEJ. Kunde iiiiinte sova. Åså börjar man tänka skitmycket när man inte kan sova och det suger oxå. Låg och va skitpigg och vred och vände mej femtioelva miljoner gånger och funderade vad tusan det var för fel på mej. Tänkte att det kanske var fullmåne lr nåt sånt annat påhitt som var orsaken men nae va... Lyckades väl kanske få 3 timmars sömn åtminstone. Bah. Det enda positiva var väl att jag tog mej upp kvart i sex imorse utan att trycka på snozeknappen och somna om som jag vanligtvis alltid gör annars.

Annars hare vart chill i skolan idag. Två lektioner bara, en på 3 timmar och en entimmeslektion innan vi slutade. Kikade om dom där jeansleggingsen kommit in i min storlek oxå men det fanns still bara baotastorlekar kvar. Dom skulle få in fler typ nästa vecka... Så funderar på om man ska ta sig till Gävle i helgen istället. Gävle är mucho better än Uppsala när det gäller shopping av kläder iaf. U-sala kna amn ju spy på lixom. Hehe.
Käkade lite mat nyss med och sen kl 19 bär det av till Aktivera med Nicole på box för andra gången nu, funny bunny! Nu ska vi allt komma i form här. Håller på och ska beställa biljett till Hultsfredsfestivalen oxå men jag måste höra om en grej med friendsen bah så jag gör det sen när jag kommer hem. Miih, det kommer ju bli hur kul du vill! Och så måste jag plugga sen oxå, prov imorrn och så ska jag beställa löshår oxå fast det blir nog senare under månaden. Nice. Och när jag väntade på tåget idag så kom det en neger bakom mej som vände sej om precis när han gick förbi mej, stirrade mej i ansiktet mummla nåt och sen gick vidare... ehhhhh whoot lixom?

Kommentarer
Postat av: josefine

gillar du negrer? :)

;) you know what i mean! hahahaah, var tvungen att skriva för jag börja skratta :)

2009-02-03 @ 18:55:25
Postat av: Anonym

Hahah, åså durå :')

2009-02-03 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0