Duktig

Ja, nu har jag varit duktig. Har både bytt sängkläder och dammat (!) Så nu är mitt rum lite fresh igen. Feta dammhögen i fönstret typ. Ble. Städa på en söndagkväll lixom. Heh. Fick väl nåt cpryck typ. Utöver det har jag övningskört och skrivit lappa om ansökan till sommarjobb oxå. Duktigt med andra ord. Faaaast det hade ju vart ännu duktigare av mej att plugga iofs. Men tänk, tillomed städningen går före. Då kanske ni fattar hur värdeeelööööööööööst jag tycker det är att plugga!.
Yeye, nu har jag berättat hur duktig jag varit så nu blire typ Beck lr nåt.




Skola imorrn oxå. Opepp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LINKÖPINGSFILTEN

2009-02-22 @ 22:53:15
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0