Done!

Åhhh, äntligen är det avklarat! Usch, det där är verkligen ngåot bland det hemskaste jag vet, undersökningen. Och ja, jag var arg och otrevlig mot sjukpersonalen när jag kom dit. Vilket jag alltid blir när jag ska göra sånt där plus att man inte fått äta nått heller. Oså började jag typ gråta (som vanligt) när jag låg där på britsen innan dom skulle börja sticka mej i armen och sen undrsöka. Hua! Men efter en full spruta med lugnande och en spruta smärtstillande så blve jag rätt ehm... lugn av mej. Tog 2 sek så började jag fnittra och blev helt nerdrogad istället. Fast lite ont gjorde det ändå men jag överlevde! Duktiga jag! Sen efter det så stapplad jag tillbaka och klädde på mej mina egna kläder och så blev det hamburgare på Donken. Vare gott lr? som fan! Efter det blev det en snabbis på Gränby med. Halvt dåsig som jag var släpade jag mej runt där. Men blev lite underkläder. Behövligt.
Och nu kom jag just hem. Still lite dsmådrogad tror jag. Heeelt seg i rektionerna mina. Heh. Yeye, ska åka ner till Gun´s nu snart och fixa hål i my ears. Wehej lixom. Man får passa på.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0