Dagen efter

Som sagt så blev det utgång igår igen med Emma och Jenny. Kul kul. Blev 8 tåget in till U-sala och väl där så tog vi buss till nån som Jenny kände och förfestade lite. Typ en halvtimme och sen drog vi igen. Haha, likabrade. Då vare ju ofc krogen som gällde och jag har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv som igår när vi väntade på att få komma in. Trodde jag skulle avlida lr nåt. Kunde kissat på plats lixom. Pain att vara kissnödig och skitdrygt att jag blir det typ 24/7 när jag dricker. Men men så äre. Vi dansade iaf typ hela kvällen/natten tills det stängde. Och var tror ni vi stog och dansade då? Strippstångarna vare jah, lr vad man vill kalla det. Haha. Shit alltså. Tur att man inte dansar nykter säger jag bara. Yeye, sen åkte Emma hem med 1 tåget och Jenny och jag var kvar en stund till och sen sov vi hos hennes kompis. Stenhårt men jag sov rätt bra ändå. Skönt det.
Kom hem vid 13 idag, lämnade Emmas grejjer och nu har jag ätit frunch typ. Satt finemang kan man väl säga med mammas laxgrej och bandpasta.

Mitt löshår har kommit nu oxå, happyface på det! Ska hämta ut det sen och får hoppas att det är bra. Niiice.

En grej till bara som jag måååste säga. Såg i metrotidningen att PINK kommer till Hovet i Sthlm i höst! Jag bara mååååste se det. För hon är ju förjävla bra tjejen alltså. Biljetterna släpps dock 23 februari och ar väl slut på dirren. Waahhh.. får väl se hure blir men det skulle vara grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0