Chilldagen fo sho

Japp, så sant. Kalaslugn dag idag typ. Dock vare lite mindre chill att stiga upp kl 6 för att ta 7 bussen in när man vet om att i vanliga fall så kan jag sova till 10 och ta elva bussen och lektionen börjar 12.50. Men men, idag var vi lite flitiga och grejjade med PA:t på morgon och sen så frågade vi SVlärarn om vi tre kunde få göra läxförhöret kl 11.40 istället för att vänta till 12.50 och hon var snäll idag så att så blev det. Det var däremot chill att kunna ta 12.19 tåget hem och vara hemma vid kl 13 redan, två timmar tidigare lixom. Sånt gillas.
Käkade lite när jag kom hem och sen gled jag vidare till stallet, jag körde igen och backade upp för våran nerfart. Så jävla bra det gick då! Yeah (Y) Anyway, blev lite mockning och en skrittur barbacka ut det fina men kalla vädret.
Nu kom jag hem typ precis nyss och tänker häcka här ett tag till innan vi ska till Fredde och fika lite som fyller år idag. Dock vet jag inte hur många år han fyller. Kan kanske gissa på ehm... typ 23? lr nåt.

Och grattis på Sandra idag oxå som fyller 17 år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0