Blä.

Fan vilken värdelös dagjävel. Vaknade typ vid 20 över 10 kanske. Drog upp datan och satt kvar i sängen nån timme och sen förflyttade jag mej hit ut istället. Allmänt irriterad lr depp lr nåt. Jag vet inte men på nåt superhumör är jag då inte iaf. Fuck it. Käka frukost nyss med, lr ah.. de blev typ lunch till frulle. Frunch typ, whatever. Första jag åt idag i vilket fall som helst. Yeye.
Dags att försöka ta tag i sommarjobbshelvetet oxå. Palla. Men jag ska försöka skriva sånna där jävla lappar och lämna ut idag åtminstone. Inte för att jag kommer få nåt jobb men ändå. För jag har aldrig tur med nånting. Så fort nånting börjar bra så slutar det alltid åt helvete fel. Men jag börjar vänja mej vid att allt bara går åt pipan för mej, så jah. Snöar skitmycket göre oxå. BLÄ.

Ge mej student, sommar och festival nu lixom. Då skulle jag bli såhääär mycket gladare typ och varför råkar inte du bo granne med mej för åtminstone.
Slänger in en sommarbild bara för att få upp stämningen lite.


















Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja.. sommar hade ju inte varit helt fel

2009-02-22 @ 20:26:35
URL: http://likabrade.blogg.se/
Postat av: Martina

Ne inte direkt.

2009-02-22 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0