Bam!

Ohja, minst sagt BAM! Då har jag käkat och duschat av mej nu efter boxen. Och jag, vad kan jag säga? Det är otroliiigt jävla kul! Nicole och jag har lixom hitta vår grej nu kan man säga, haha ;) Svettigt och jobbigt men kul. Svetten lixom rinner om oss bokstavligt talat när vi hoppar runt där och slåss och pumpar våra muskler som avslutning. Me like! Så det ska vara, man ska veta att man lever så att säga. Dock så märkte jag att jag glömt skorna när jag kom dit så fick ta mina andra söndriga stenhårda dojjer, men men vad gör man inte för att få boxas lite. Brännsår som svider på vänster armbåge och höger knä bara annars äre finemang och bortsett frå några blåmärken ifrån fredagens partajande oxå. Heh.
Men nu ska jag nog kolla vidare på Lipstick jungle, plugga och invänt morgondagens träningsverk.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0