åhhh, där satt den!

Mitt i prick lixom. Box idag igen förstår ni med Nicolebruden ofc. Lätt bland det roligaste och svettigaste man kan göra! Älskar´t.
För övrigt hare vart praktitk idag igen, började kl 13. Så idagen började alltså emd en värd sovmorgon, nice! Vaknade vid 10 nån gång tror jag. Slappade och donade lite och sen vid kvart i ett cyklade jag iiväg till Anna. skitslappt där med för den delen idag. Lugnt och inte så mycket kunder. Så jag tvättade bla håret på henne, tvättade lite och sen gav vi oss på att vara lite tekniska och skruvade upp en hylla. Blev både bra och stabilt till slut ju. Slutade vid halv fem sen. Kom hem, käkade lite och tänkte beställa H-fred biljetten och självklart när jag skulle bekräfta köpet så gick det inte. Antagligen för att jag har ett ungdomskort lr nåt för jag vet ju att det faktiskt finns pengar så det ska räcka till den där biljetten. Sugigt. Så får lösa det imorrn istället.
Nu kom jag nyss hem från boxen och ska hoppa in i duschen och så blir det nog en film efter det, Fight club tror jag nog det blir. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0